Witamy i przedstawiamy Państwu nową odświeżoną wersję nart z serii Rossignol Hero zarówno pod względem wizualnym jak i technologicznym. Zmiany te zostały już wdrożone w życie w zeszłym sezonie i zdecydowanie wyszły na duży plus. Kolekcja Hero jest przeznaczona dla dobrze jeżdżących narciarzy lubiących jazdę o charakterystyce czysto sportowej, dane modele występują w dwóch wersjach, troszkę łatwiejszych z wstawkami carbonowymi i trudniejsze z titanalem, ale o tym później. Wyróżniają się precyzją i solidnością wykonania. Technologie wykorzystane w nartach są zaczerpnięte prosto z nart zawodniczych. Agresywnie i sportowo wyglądające czerwono-czarne malowanie jest takie jak u narciarzy reprezentujących markę Rossignol w Pucharach Świata.

------

Serce Hero

Od wielu sezonów we wszystkich race’owych nartach Rossignola mamy tradycyjną konstrukcję rdzenia drewnianego. Technologia Poplar Woodcore zapewnia nam idealną naturalną mieszankę, która procentuje w energię, stabilność i żywotność nart.

------


Wersja pierwsza/łatwiejsza – Hero CA czyli Carbon

Carbon czyli inaczej włókno węglowe. Bardzo sztywny, a zarazem lekki. Wykorzystywany w wielu dziedzinach sportu i motoryzacji takich jak wyścigi F1 czy kolarstwo. Teraz możemy go również znaleźć w nartach Rossignola. Umieszczony zarówno nad jak i pod rdzeniem. Jego sztywność bardzo wpłynęła na dynamikę jazdy i szybki przekaz energii. Niska masa carbonu odchudziła całe narty, a do tego poprawiła skuteczność na stoku i poprawiła wszelkie właściwości jezdne.

------

 

Mocna, szybka, agresywna jazda? Wybierz wersję TI czyli Titanal

Titanal – materiał o bardzo dużej wytrzymałości i sztywności zrobiony ze stopu aluminium z dodatkiem tytanu. Zastosowanie go w nartach znacznie poprawia dynamikę i trzymanie krawędzi, natomiast wymaga od narciarza dobrej kondycji i znakomitej techniki. Titanal jest wykorzystywany w nartach sportowych i eksperckich.

------

 

Skuteczne tłumienie drgań z innowacyjną technologią LCT

Zainspirowana prosto z Pucharu świata. Niezwykle skuteczna w praktyce. Wyobraź sobie narty, które zawsze się Ciebie słuchają i zawsze pojadą tym właściwym, wybranym przez Ciebie torem. W nartach Hero została umieszczona szyna, która ciągnie się przez całą ich długość. Jest ona z obu stron pokryta specjalną gumą, która tłumi wszelkie drgania. Właściwości absorbujące wszelkie wibracje zapewniają nam stabilność połączoną ze 100 procentową kontrolą linii skrętu. W poprzedniej generacji nart Hero za ten aspekt odpowiadała technologia Prop Tech i już wtedy narty prowadziły się bardzo dobrze. A teraz? Jest jeszcze lepiej!

------

 

Mini Cap Rectangular Sidewall

Konstrukcja Hero składa się z rdzenia drewnianego, włókna szklanego i metalu. Do budowy możemy także przypisać to, że mamy tutaj ścianki boczne czyli tak zwanego sidewall’a. Po pierwsze mocno zwiększa trwałość nart ale i powoduje szybszą jazdę a w zasadzie lepszy poślizg po śniegu. Są to pełnowymiarowe pionowe ściany boczne z ukośnym ścięciem w stronę ostrych krawędzi.

 ------

Rossignol Hero Elite ST TI + NX12

Bez wątpienia flagowym modelem marki Rossignol jest model narty slalomowej, którego nazwa jest wyżej wymieniona. Niezwykle precyzyjne, świetnie się prowadzące maszyny dla bardzo dobrze jeżdżących narciarzy lubiących krótkie, ciasne skręty. Wersja twardsza z titanalem.

Rossignol Hero Elite ST CA + NX12

Trochę łatwiejsze i wymagające mniejszego nakładu sił niż wersja TI. Również bardzo skrętne deski które bez wątpienia pomogą nam wskoczyć na wyższy level. Konstrukcja z Carbonem jest bardziej posłuszna ale dla wytrawnego narciarza może brakować tej sztywności.

Rossignol Hero Elite LT TI + NX12

Model LT czyli Long turn jak sama nazwa wskazuje, to narty do długich skrętów, typowe gigantki. Piekielnie szybkie, wręcz uzależnione od wysokich prędkości. Występują tylko w wersji z wkładką titanalu, przeznaczone dla zaawansowanych narciarzy.

Rossignol Hero Elite MT TI + NX12

Wyobrażasz sobie sportową nartę o charakterystyce połączonej slalomki i gigantki ? Tak to możliwe z modelem Multi Turn. Stworzone tak aby można było na nich kręcić zarówno ciasne jak i szerokie łuki. Sportowa narta do wszystkiego, stabilniejsza w gorszych warunkach z wyśrodkowanym promieniem skrętu. Występuje również w wersji „młodszego brata” z carbonem.